Jak podniosłeś koło i nie udało Ci się zdiagnozować to jest jeszcze jeden sposób.
Na prostej drodze o dobrej nawierzchni spróbuj przy szybkości ok.50-60 km/h zrobić slalom.
Strona,która Ci wyje będzie się wyciszała w momencie kiedy będzie odciążona czyli krótko mówiąc,strona w którą skręcasz i robi się cicho jest wyjącym łożyskiem
NajtFukinPatrol North-West
UNIDEN 510 XL + ML145
BYŁ ASZ
PÓŹNIEJ BYŁ BKD
BYŁA TEŻ CEGA
A TERAZ JEST SUPERB CBBB
MAMY NOWEGO KANDYTATA DO OCP,MA JUż JEDENAŚCIE LAT !!!!!!!!!!
Jak coś to można udać się na stację kontroli pojazdów i tam się zapytać czy mają urządzenie do napędzania kół raczej powinni mieć i bez problemu sprawdzą które łożysko poszło.
Też to przerabiałem.
Załatw sobie kierowce i wskakuj do bagażnika, będziesz mógł posłuchać.
Tak sprawdzisz na 100% i wykluczysz np. tył.
Najbardziej słychać koło 60km/h , u mnie w bagażniku wyło jedne koło jak wiertarka a w środku nie byłem pewien czy przód czy tył.
Ziomus1987, to nie osłona , nie znikało by po ruchu kierownicy. może jakis przewód hamulcowy Ci ociera , może klocki źle zmontowali , powinieneś dość szybko podjechać do mechanika który Ci to robił.
no tak ale felga prosta i wywazone kolka sa a slychac bicie...na kierownicy nic sie nie odczuwa jedynie jest tylko ten halas..przegub?wew czy zew? a moze lozysko?
Sprzedam moja Octavie
1997r. klima elektryk i te sprawy info na priv
Sory za odświeżanie tak starego tamatu ale mam taki sam problem, a mianowicie na równej drodze przy delikatnym skręcie kół podczas jazdy , czasami też bez skręcania słychać bicie w którymś z przednich kół , tarcze wykluczam bo zmieniłem i problem nie ustał , felgi i opony też odpadają bo problem jest na kpl opon z felgami letnimi i zimowymi.
Nie tak dawno robiłem przegląd i diagnosta nic nie znalazł. Co może być problemem ?
Komentarz